15 Şubat 2016 Pazartesi

Yelkovana Şapkası Takılmış | Ş i i r


 

Yelkovana Şapkası Takılmış


Eskiler canlandı beynimde
Birkaç dakika önce ,

Onu özledim
Gülüşünün her zamankinden daha parlak,
Olduğu zamanları gördüm hayalimde .

Sonra yalnızlaştığı zamanlar yavaş yavaş evrildi
Kendini kaybettiği zamanlar da onları takip edince ,
Şimdiki haline ulaştım.


Hayal ettiği
Ama asla istediği gibi gitmeyen
Şimdisini gördüm geçen
Gözlerinde ...

Ayna karşısındaydım .
Onun bütün hayatını izlerken .
Kulağımda beyaz kulaklık
Sağ elimde birkaç piyon .

O bendim .
Ve ben ,
Eski halimi çok özledim.

Anladığı şeyler vardı o zaman ,
Şimdi şaşkın ördek misali ,
Takılı yelkovana
Şapkasından .

O benim,
Ama hala kendimi reddetmekten
Üçüncü tekil şahıs bana göre o .

Bu sebeple
Ruhumun naklini istiyorum.

Dün de söylemiştim.


14.02.2015 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder