14 Şubat 2016 Pazar

Ş K B K D T...| L o v e C e l l s

Şaşkın Kırmızı Başlıklı Kız Duvara Toslar

                        



Bugün günlerden 'Pazar' .Kaç aydır yazdığım yazılardan bir ''nano gramını'' bile bloguma geçirmeyen ben , bugün bir buraya yazasım geldi.

Yapmak istediğim o kadar çok şey var ki ,hiç birini yapacak vaktim yok .-kesinlikletembelliğimden-
bugün ? bi dk bekle, programıma bakayım

Erteleme hastalığım vücudumda eskiden olduğundan çok daha fazla etkin şu üç senedir.


Aslında başka bir şekilde devam ettirecektim bu yazıyı .Mutlu bir şeyler yazacaktım...


Ne zaman üzgün olsam şu fotoğrafı açıp bakıyorum.
Sizde bakmalısınız
Ama telefonumu elime alıp LOVE CELL dizisi OST'u olan 
şu şarkıya denk gelmeseydim.


 Park Sun Ho 박선호 -사랑한 후에 Ballad Version [Love Cells OST] 



Kim Yoo Jung -사랑한 후에 Light Version [Love Cells OST] 

Dıkşın Dıkşın.Tüm üzgün müzikleri bir kez daha dinledim.


Sonra tabi izlediğim O kısa dizi aklıma geldi.Aklıma gelince de bir kez daha üzüldüm.



Saçma şeylere uzun süre ağlamışlığım çoktur.Hele ki gelin görün çizgi film izlerken bile ağlayan insana göre bence sonu acıklıydı .
Aslında mutlu gibiydi .

Ama ben ''Aaa bu işler böyle miymiş '' 
diyip olayı anlayınca ağlamayı koparmış olabilirim.-konumuzbudeğil T.T  -

Bu pazarın bir özelliği var 14 Şubat .

Ve  benim yazım 14 şubat hakkında değil.
Çiftleri uzaktan izliyorum.

14 şubatta yalnız olmak hele ki bu kadar gençken , beni üzmek yerine mutlu ediyor .Bloguma yazarken olağanca dürüstlüğümü kullandığımı belirteyim...



Beni üzen asıl şey , eskiler aklıma gelince , 


-ki eskilerimizi aklımıza getiren eski günlük , defter , eski belgeler oluyor.- eski kendim ile aramda bıraktığım o uzun boşluk .

Kaybettiğim; kendine güven , başarma , çalışkanlık , anlayış kabiliyeti,gerçekten mutlu olabilme kapasitesi, saflık ...

Bunların terk etmesi cidden fıttırtacak beni bir gün. !!! 
-fıttırmadığınısanansofiemary-

SOFİE'NİN DERTLERİNİ DİNLEDİNİZ.

Ve bütün bunlardan çıkaracağınız sonuç :


Love Cells dizisini izlemelisiniz.
Eğer izlediyseniz sizin fikirlerinizi duymak isterim.
Sevdiniz mi ?

Hangi çiftin olmasını isterdiniz...


-Kim Yoo Jung sever bir adet,  dertli SofieMary



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder