6 Mayıs 2020 Çarşamba

en iyiye özenmekten vazgeçiyorum/ edebi özellik yoksunu iç dökmeleri 4

Bir önceki yazıda size, hayatım şirazeden çıktığında hep aynı ritüeli yenileyerek kendimi toparlamaya çalıştığımdan bahsetmiştim. Bu sıralar yine o düzene geri dönmüşüm. Başka yöntemleri (düşünme şekillerini) denesem bile her seferinde birazcık ucundan kenarından ve köşesinden aynı devinime dalıyorum. Aynı tekerlek içerisinde dönerken anlamadığım bir şekilde hep aynı yol ile ayağa kalkmaya çalışıyorum. Kendimi kendi tarzımla yola sokmaya çalışıyorum.

the words that i  should have heard from someone 



İşte bunlar olagelirken , karantina süresi bitmesi (benim gizlice tekrar hazırlanmaya çalıştığım yks'nin bir ay erkene alınması -gizli olduğu için paranteze aldım bakın- ) , evdeki olaylar, ramazan orucu, 'uzaktan eğitim' adı altında çılgınlar gibi bize ödev veren sevgili profesörlerimizin asla yılmayışı üst üste yüklendi yüklendi bir şekilde eski rutinime de dönemedim.

Yeni çalma listesi oluşturamadım (aslında yaptım da tam olmadı).
Telefonumdaki binlerce gereksiz ekran yakalamayı silemedim.
İspanyolca çalışmayı haftada 3 gün ve 10-15 dakikaya kadar indirmek zorunda kaldım (zorunda kalmadın, keyfim öyle esti)
Kargo kitaplarımı + taa Ankara'dan getirdiğim kitapları okumadım.

Ha bir de Nisan'ı yeteri kadar verimli geçiremediğim için yıkıldım.Çünkü spoti'de listem bile vardı (her ayın bir listesi vardır, spoti açtığımdan beri. önceden hazırlanır.Nisan listesi Mart'ta yapılır mesela ) #april is not lie , İşte o ''april'' yalan olduğundan dolayı birkaç ay mahvettik ...



Yapabildiğim tek şey bu kişisel instagram zımbırtısını dondurup (taaa bu müzikli story özelliği geldiğinden beri)
Güzel diziler buldum, kızlarla birlikte izledik. İyi diziler de izliyorum şimdi. Film falan izleyemesek de ... (film listesi de yalan olmuş :) yak yak yak )

Bu yazıyı niye yazdım ona gelelim.

reason of writing this text :
i think i'll do the same again again
Aynı şeyi yapmaya karar verdim yine. En iyiye özenmekten vazgeçiyorum sanırım. Hem de, kendime sürekli tembihlediğim ve tekrar edip yeminler ederken yazdığım , kendime kutsal metin ve yol gösterici addettiğim birkaç paragrafı artık hayata geçirmeye karar vermişken.  
Neyse onu da bir sonraki sefere anlatırım.
Gidip yeni liste, telefon temizliği falan yapacağım. Malum depresyon mevsimi. Eskileri havalandırıp tozunu almak lazım.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder