21 Şubat 2016 Pazar

El Bombası Koleksiyonum | Y a z ı


''Bazen sadece el bombası atıp kaçmak istiyorum''
Çocukluğumdan beri tartışmaların içindeyken veya bir çeşit söz dalaşına girmişken,beni korkunç sessizliğe büründüren bir duygu karmaşası içerisinde olduğum doğrudur.

Kavga etmeyi bilmediğimden , tartışamadığımdan , belki de korktuğumdan oluyor olabilir.
Sonuç olarak , bir türlü istediğim tavırları sergilemeyerek -sergileyemeyerek- yaşıyorum.
Olaylar oluyor.Geçiyor.

Biriktiriyorum.
.
Biriktiriyorum, bekliyorum.
.
Bekliyorum beklemesine de ,sindiremiyorum.
.
.
.
.
.
.
.

Bir bomba çantam varmış sanki , koleksiyonumun bir parçası
 misali yanımda gezdirdiğim.

Konuşamadığım, kollarımı açıp , ''Getmeğğ'' diyemediğim her anı bir çeşit patlayıcıya dönüştürüp onda saklıyormuşum.

Zaman geçiyormuş da sanki , çantam doluyormuş.

Taşınamaz hale geliyormuş.O vakit elimi çantaya atıp önümden gelen geçene fırlatıveriyor muşum usta nişancı edasıyla,büyük profesyonellikle....
Manidar bir anı
İyi mi oluyor , anlık eğleniyorum, sinirim geçiyor.Kızmak hoşuma gidiyor sanırım .
El bombasını ayağımda sektiriyorum.

Sonra pişman oluyorum.Suçsuz insanlara neden kızdım diye .

Sol çaprazımdaki cevap veriyor: -kim olduğunu birkaç yazı sonra anlatacağım anlattıysam buraya link koyarım-


''Seni kıracak, baksana şunun tipine .Gözlerinden belli .En iyisi şimdiden azarla canlanmasın salak !''
''Nasıl bu kadar aptal olabildim.''
Sayın Rİ ye iyi davrandığı için pişman olan Sofie

Sizin de ,iyi birisi gördüğünüz için çok pişman olduğunuz bir arkadaşınız var mı ? 
El bombalarını sever misiniz ?
Molotof hakkında ne düşünürsünüz?
Varsa sizin hikayenizi de duymak isterim....


--------------------------------------------------------------------------------------------
Telif HAKKI 

Bu yazının ilham kaynağı Sayın Rİ...
Belirtmeden geçmeyeyim.

Gıcık oluyorum sana .
Yolda ayaklarınla yürüyorsun yaBenim amuda kalkıp öyle yürüyesim geliyor , ellerimle.
Keşke senin kafana da birkaç Molotof ataymışım.

   Patlatıverseymişim ortaya karışık spesiyal bir menü.

PİŞMANIM!!!!!!!!!
ELİMDEN GELSE AĞZINI BURNUNU KIRARIM DA , yapamıyorum işte .
Sayın Rİ ye yapmak istediğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder