24 Ağustos 2015 Pazartesi

Yine Hüsran ! | Y a z ı




''Uzun süredir yazmadığımı blogumu ihmal ettiğimi fark ettim.'' temalı bir yazı yazmak isterdim, sevgili okuyucularım.Vicdan azabı duymamı gerektiren bir durum sanırım bu.Fakat dedim sonra kendime;

''İyi de zaten burası benim mekanım'' ''Tepedeki headerden belli karpuz yeme sevdam.''Yani sıkıntı yok kısa keseyim girişi.

Başıma gelen bir olayla birlikte bir post yayınlayayım dedim tabii.Fakirlerin fakiri yüce Sofie'yi bu güzel düzende canlandıran kişi olarak ,KAÇ AYDIR HATTIMA PARA YÜKLEMİYORUM nidalarıyla anne ve babamın kulaklarını şişirmiş bulunmaktaydım bir süre öncesine kadar...



İstediğim oldu ve hattıma TAM 15 liracık yüklendi.Zaten kimsenin aradığı yok.En azından *123# yaptığımda bir şeyler göreyim dedim.Telefonuma mesaj geldi haliyle , bende açtım.Tabi heyecandan ölmek üzereyim.
ortadaki abla ben oluyorum

3 AY BOYUNCA HATTINDA 0.4 KURUŞ GÖRMEK NEDİR BİLENLER BU SAFHAYI KOLAYCA ANLAYABİLİR.


Vergileri de ödenmemiş hat haliyle , elim ayağım birbirine girdi.Çabucak internetten paket araştırıp 15 Tl yi en mükemmel şekilde konuşma ve SMS olarak değerlendirmeliyim diyorum bir yandan.

5 mesaj atımı ile gerçekleşen 5 başarısız yeni gelen müşteri , eski müşteri paketlerini atlattıktan sonra bir paket buldum.BAL paketi .AMAN ALLAHIM  dedim 100 SMS 100 DK 100 MB İNTERNET.

Tam benlikti.
o anki repliklerimden 

Duramadım hemen yaptım.Mesaj giderken göz gezdiriyorum bilgisayardaki internet sayfasına ve içimden nasıl zafer nidaları atıyorum hemde nasıl.

Mesaj cevabı geldi.

1 HAFTALIK PAKETİNİZ TANIMLANMIŞTIR. 

bir hafta 
.
.
.
bir hafta
.
.
.

bir hafta 
.
.
.
1 ay isterdim oysa.



Yandan bir fotoğrafım



O an kendimi bir pembe fil gibi hissediyorum.Kulakları kocaman.Uçmak isterken kulaklarıyla.Bir yaprak üstünde duruyorum.Rüzgar esiyor usulca.Pembe tenime değiyor.Etraf günlük güneşlik.Ve birden 

BAM!!!!


Bir haftalık paketi ile kendi etti kendi buldu sevdasına yakalanıp da hiç sesi çıkmayan yaramaz çocuk edasına bürünüyorum.Sigara içmekle hiç alakam yoktur ama tarz itibariyle tipimi görmenizi istiyorum.

ve ben


YİNE HÜSRAN...... 

Ağlamak istiyorum sayın seyirciler.Kalbim öldü.Yaşamak istemiyorum.Şarkı eşliğinde dramımı bir daha okumanızı öneriyorum.

Siz sağlıcakla kalın.Ararım ben sizi bir hafta içinde , 100 dakikam var daha .


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder