5 Ağustos 2015 Çarşamba

Abla olmak | Y a z ı

Burnumu karıştırıp içine attım ! :D


Eğer bir erkek kardeşiniz varsa , veya benim gibi oğlan çocuğu hareketleriyle hayatınızı şenlendiren (!) pek tatlı (!) bir kız kardeşiniz varsa anlayabileceğiniz bir durum bu.
Ablasınız demek.

Ondan bir şey getirmesini istediğinizde yapacağı yegane eylem bu olacaktır.Yapmasa bile artık siz öyle birisinizdir.Sistem sizi böyle biri yapmıştır.Yemin ederse ki belki de yapmamışsa şu tarz replikleri okuyabilirsiniz.Ya da annenize gidip ağladıysa :D 





Hayır başkası olsa inanmam.Vallahi de inanmam.Billahi de .Yemin ettim büyük konuştum.
Ama canım kardeşim sen öyle diyorsun ya senden su istediğimde bile  içine bir kurt düşüyor. ''Acaba hakikaten yaptı mı ? Kesin yapmıştır.'' Güvenememekle birlikte sırf sana gıcıklık olsun diye yiyorum haberin olsun.

Sizin böyle dünyalar tatlısı kardeşiniz-kardeşleriniz- var mı ? Siz neler yapıyorsuz böyle durumlarda ? 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder