5 Ağustos 2015 Çarşamba

İşsizim ,İşsiziz ,İşsiz | Y a z ı

Asyalıların Sakalları

Evet bu yazımda her gördüğümde dikkatimi çeken  ,belki çoğu kişinin bunu okuyunca beni işsiz olarak niteleyeceği bir konuyla karşınızdayım.Yaz tatili be ! İşsizim.


Sakallar  

Asya'daki erkekler genelde fazla sakal bırakmıyorlar gördüğüm kadarıyla.Hatta saç sakal birbirine karışmış 
diyebileceğiniz insan sayısı ya  gerçekten çok az ya da onlara 'buda belanızı versin' muamelesi 
yapıp onları ekrana çıkarmıyorlar.




Genelde yaşlılar sakal bırakıyor.

Komedi dizi filmlerinde oluyor .Eğer Kore dizilerine falan merak sardıysanız yada işsizlikten bir yerde 
rastladıysanız bilirsiniz .Bilmiyorsanız canınız sağ olsun.

Bir de diyorum ki acaba fakirlik göstergesi mi ki ? Fakirler mi sakal bırakır.Yok canım. Ya da herkes köse mi ? 


Kafamda deli sorular ...

Tarihi dizilerde zaman göstergesi 

Ve tarihi dizilerde zaman geçmiş ve herkes yaşlanmış  ''Aaa sakalı bile var diyelim'' diye görülüyor.
Bildiklerimden , Sungkyungwan Scandal Yoochun ,Faith Lee Min Ho 


                                                                                                                        Tarihi dizilerden  


Bir de japonlar var tabi.Şu aşağıda gördüğünüz , sakallı beyefendi benim gibi anime filmleri candan sevenler için çok tanıdık biri,.Haydi anime film denince aklınıza ilk gelen kişiyi düşünün.

-Animelerle ilgilenmiyorsanız hızlıca okuyun ki sıkılmayasınız  .-

Ve Sayın Hayao Miyazaki




Çok da kötü değil ama amcalara da yakışmıyor.Neyse .

Hem az hemde şu görüntüde olanları var .Ki şu adamın asyalı olmadığından eminim.
(Ay yüzlüm capsi)


Son olarak ;

dinlemediğim bir albüm kapağı

esinlendiğim albüm kapağı 

Bu yazıyı Lee Seung Chul'un sakallarını görünce yazmaya karar verdim .Teşekkürlerimi sunuyorum.

*Lee Seung Chul Producer dizisinin Darling-Sevgili anlamında-  adındaki OST'unu söylemiş sesi hakikaten güzel bir sanatçıdır :D 

(Tabi kulağa ''Ne gum soge Tallling uuuhuuu''şeklinde gelmesi tamamen dil transkripsiyonun dan kaynaklanıyor .)

Şuradan dinleyebilirsiniz.Türkçe alt yazılısını araştırmadım açıkçası .



Daha fazla suyunu çıkarmadan ben kaçayım .Ya da zaten çıkmış.Belki de bu kısmı kimse okumayacak.İyi günler mutlu kalın


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder