30 Haziran 2015 Salı

İlk Yayınım/ Sofie'ye Merhaba

U zun süredir yapmak istediğim şeyi bugün kendimde bulduğum deli cesaretiyle gerçekleştiriyorum. Blog açıyorum yani.
Ara sıra keşfettiklerimi -sırf kendim için- kalıcı olsun diye paylaşmaya karar verdim. Blog tanıtımı ve ilk yayınım bu amaçla yazıldı.Ve ;

MERHABA :D 


açılışı yapmış bulunmaktayım.





***Kendimi tanıtmaya gerek yok bence -ara sıra güncellerim belki bu yayını- , ben bile kendimi tam tanımıyorum çünkü :D.Fakat blog vasıflarının anlaşılması açısından ,bütün fikirlere her zaman açık , kitap sever ama okumaya üşenen , obur , meraklı ,yazar ,çizer kore dizisi , kpop sever ,arada bir jpop dinler , ilgi alanlarının zibilyon tane olması dolayısıyla çok şikayet eden , arkadaşının tabiriyle ''Her şeyle uğraşmaktan bir şeylere yoğunlaşamayan'' ve fazla fazla (çook fazla) konuşan bir karaktere sahibim.



***Bu Baek Ma Ri ilk okuduğum webtoon Orange Marmalade 'nin (DICE webtoonundan sonra ki o müthişti .İstediğim gibi gitmeyince bıraktım :D ) karakteri olması açısından benim için önemli bir karakter.(Webtoon güzel miydi ? Her yanından kalpler fışkıran bir şeydi.Tatlı ve vıcık.Ve belirtmeliyim ki diziyi hala izleyemedim.Erteliyorum.(Dizi haftada bir bölüm yayınlanıyor.Güzel mi bilmiyorum fakat başlarsam bölümlerden dolayı çıldıracağım kesin !!)


***Sık sık güncelliyorum yazılarımı.Birkaç tane var zaten :D Yeni olduğum için bu işte hatalarım çok.Lütfen mazur görüm ve isterseniz bir yorum ile bana bildirin.



İyi eğlenceler!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder