13 Eylül 2015 Pazar

Junsu'yu kaybettik. | Yo r u m


XIA 준수 - 꽃 (FLOWER )



Bu garip gün pazardan saygılarımı sunmak la birlikte , teorik olarak bugün (saat 04.30 civarları) sevdiğim bir arkadaşımın tavsiyesiyle yukarıda gördüğünüz , ''Bigbang Fantastic Baby ''  vari klibi keşfetmiş bulunmaktayım.6 ay öncenin klibi olduğunu  alttaki tarihten anlayabiliriz.

Klibi izlemenizi öneririm .Ama 

Korkunç klip itemi.
Do NOT Watch in karanlıkta 


Bu klipten öncesi var mıydı.Varsa hangi klipti pek haberim yok ama.Junsu .Sen naaptın gülüm T.T 
Junsu artık böyle biri demeyin bana
Ağlamak istiyorum sayın seyirciler.İlk başta GD zannettim.(yüzünü görene kadar).

Yorumlar...


Abi bu GD valla .

Bence bu kesin GD .Göze bakın o bile yaniii.

Artık bir V.I.P olduğumdan bahsetmişmiydim.Bayılıyorum.

(Bigbang :If you 
Taeyang : Eyes Nose Lips 
GD,Taeyang :Good Boy 
Taeyang :Ringa Ringa 
önerilir)

Neyse bahsedersem link atarım.

Fantastik baby'e benziyor

Şu küçük kız ı sevme trendi burada da var .BKNZ BtoB The Winter Tale.

     Hep bu yalvaran yakışıklı adamlar ve hep platonik takılan güzel kızlar yüzünden bu haldeyiz.
  (platonik takılan güzel kız ben oluyorum)

Zalımın qızı tut şu oğlanın elini

                     Gökkuşağı kusan bir junsu hayal ediyorum da .Sanırım alışamadım.

Mavi kustu adam resmen 0.0 


   Kurukafayı suya -ya da su benzeri garip bir sıvı.güneş 
enerjisinin antifrizine benziyor -yatırıyoruz.Altın rengini 
verince bir güzel içiyoruz tastan .



Not :Fotolar bana aittir.Cep telefonumla ss alarak yaptım :P


EDİT:


Varmış sayın seyirciler.Junsu hep böyle biriymiş.YouTube öyle söylüyor.Ya da sanırım.Her neyse .




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder