11 Mart 2016 Cuma

Korkma Kalbim(T.T) Geçer acısı| '' A h m e t B a t m a n ''


Ahmet Batman ve Korkma Kalbim


Alakasız bir görsel .



Kitap Yorumu Benzeri Yazı 


ÖNCELİKLE BU YAZIDAKİ FİKİRLER TAMAMEN ŞAHSIMA AİTTİR .Yani hepsi benim düşüncelerim.Farklı düşünceleriniz varsa , tabi ki belirtebilirsiniz.Sizin düşüncelerinizi siz söylemeden bilemem.


Güzel bir alıntı 

İkinci öncelik, yazı uzun görünüyor diye okumaya üşenen kardeşime söylüyorum.BURALARA KADAR GELMİŞSİN .Hoş geldin !! ^^ 

Hep resim buralar bi'diyiyeyim dedim.

Yazı çok uzun değil .Bi kaydır da bak bence.




...Uzun bir süre önce arkadaşımın Ahmet Batman okuduğunu anlatmıştı .Güzel olduğunu anlattı bende merak edip biraz inceleyeyim dedim.

Daha önceden biraz bilgim vardı yazar hakkında . .
İnternet'ten okumaya başlamıştım Soğuk Kahve kitabını .Küçük küçük bölümlerden oluşuyordu.Altı çizilecek birkaç cümle vardı .. .Onu da anlatacağım

Meşhur Soğuk Kahve


Birkaç dakika önce , Ahmet Batmanın Korkma Kalbim adlı kitabını karıştırdım .
Karıştırdım dediğim 100 sayfa okudum .

Okudukça , kitap hakkında bir şeyler söyleyesim geldi .


Kitabın kısa bir tanıtım benzeri şeysi


Bakın , kitap akıcı.Okudukça gidiyor .

Fakat baş karakter olan Burak 'ın tanıtımının basit olduğunu düşünüyorum.Kitap Burak'ın ağzından yazılmış insan daha farklı bir anlatım bekliyor fakat Burak'ın kendi kendine konuşmaları basitlik kokuyordu.

Muhalefet olmak istedim.

Karakter dediğin bence ; kendini başkası gibi analiz etmemeli.Burak sürekli özel biri olduğunu söylüyor .Beni rahatsız etti.

Bu kapak güzelmiş .Öylesine koydum.
Hiçbir anım  yok .Bu kitapla ilgili

*
Maviyi seviyor
Karanfil seviyor .
Sahaf seviyor .
Deniz seviyor
*
Tumblirik girl'lerde sıklıkla gördüğümüz bir şey bu.Bence çok abartmış.



Kitap, Wattpad yazarlarının tarzında yazılmış gibi duruyor .Profesyonellik olmalı bence kitapta .Bu kitapta yoktu.Devamını tahmin etmek bayağı kolay. Hatta baştan belli .

Kitap çok çiğ kalmış .Konu fazla sıradan değil .
Fakat ilginç sayılabilecek ve klişe değil denebilecek olay ya bir tane yada iki tane olay var .
Kitap gerçek hayatı anlatımayı amaçlamış gibi fakat olmamış





SPOILER!!!! -kitabıokumadıysanız,okuyacaksanız,devametmeyin-



Bir kere , Burak hasta olduğunu öğrendiği zaman çok saçma tepkiler verdi .Yazar kendince edebi şeyler yazmaya çalışmış.


Saygı duyarım .Lakin Burak'ın ilk başlarda uyandırdığı imaj ile , verdiği o tepki hiç uyuşmuyor .Takdir edersiniz ki insan birazcık da olsa tutarlılık arar .
Ben daha çocuğuma bisiklet almadım gibi bir şeyler söylüyordu Hasta bir insan , önce yıkılır.Böyle ucuz edebiyat kokusu cümleler kurmaz

Hayallerim .. 

Madam Eleni Burak'a oğlum diyor .Yaşlı tatlı kıvırcık sarı saçlı mavi gözlü tatlı ihtiyar bir bayan olarak hayal ettim ben onu.
Hayalimdeki Eleni

Nasıl olur da otuz yaşında olabilir .Var mı böyle bir şey ya .Hayır madem 30 yaşında , neden tansiyonunu ölçtürüp evde plak dinliyor onu çözebilmiş değilim.

Birde çocukluk arkadaşı varmış madam Eleni nin .Saatçilik mi yapıyor Adada.tam anlamadım.O adam da yaşlı gibi empoze edilmiş.
Fakir bir ihtiyar nasıl oluyor 30'lu yaşlarında bir bayanın çocukluk arkadaşı oluyor ?



İşte bu da böyle bir anımdı ........

Ahmet Batman okur musunuz ?
Kahraman Tazeoğlu hakkında düşünceleriniz nelerdir ?

Woswos severmisiniz ?

Titanic'i izlediniz mi ?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder