13 Temmuz 2019 Cumartesi

Yengeç Burcuyum feat yükselenim Oğlak | Tuhaf , tuhaf tuhaf kendine dgko mesajı yazar.


DINLE :Pul :Yeniden "Tutamazsın , zaman onların elinde" .


.
⬇️Uzun bir doğum günü mesajıdır. Kısaltmak istemedim. Gözlerinizden öpüyorum❤️ ⬇️





1999 yılı Temmuz ayının 12.günü ,akşam üzeri bu dünya üzerinde ilk kez ağladım...." .
.

İlk kez kelimesi"tabii ki öyle az kalmadı.Kimsede kalmaz zaten , herkes ağlar.Fakat Temmuz ayında doğmak seni Yengeç burcu yapar.Bu da daha fazla mendil, anneye bağlılık , anaçlık , aşırı duygusallık getirir.Akşam üzeri doğduysan eğer senin yükselenin de o saatlerde Oğlak burcunda olur.İlginç bir disiplin yapısına sahip olursun.Kuralların vardır bunları koymak için dikkatle çok çabalarsın.Çünkü kurallı olmayı seversin.Ama her şey birbirine girdiğinde , tepetaklak olduğunda içindeki Yengeç burcu çıkar salya sümük ağlar...Mesela aşkı birkaç metre öteden tanırsın ama bazen işler macun olur.Sarkar ve uzar da uzar.Belki kaçmamışsındır ve bir yalan söylemişsindir tepki ölçmek için.Hangisi doğru bilmezsin.
İçindeki düzenli yanın bir zaman verir çoğu olaya.Zaman dolana kadar senin içindeki duygusal platoniği serbest bırakır.Zaman dolmuştur.Tam da doğum gününde.
Tarihlere ve özel günlere pek takıksındır yine de olayın bilincindesindir.
Herkes doğum günlerini bu kadar özel saymak zorunda değildir.Biz verdik , ben verdim bu sefer önemli saydım.Tarih sevmek akılda tutmak günah değil yasak değil hiçbir dinde.Kimseyi üzmüyor. Neden olmasın ?
.
20 yıl önce bugün (artık dün) doğdum.Bundan sonra 21 yaşında sayılırım.Gelin son bişey anlatıp 12 Temmuz'u bitireyim.Geçenlerde benden yaşça büyük kuzenim anlattı.🌻Bir keresinde ben küçükken , oyuncak bebeklerimle konuşurken arkadan beni dinlemiş.Bebeğe şöyle demişim.
"Başkasının barbiesi olsaydın daha mutlu olurdun değil mi ? "
Sanırım o bebeğe seslenen kız uzun süre değişmemiş.Anlıyorum o kızı ben.Arkadaşlarına da öyle davranmış.Hiçbir şeyi kendine layık görmemiş.Böyle gördüğü için arkadaşları da ona değer vermemiş bazen çünkü sen kendini mutluluğa ve huzura layık görmezsen , kimse görmez.
Bu doğum günüm kendimi en çok sevdiğim doğum günüm oldu sanırım.Kendimi seviyorum.Bin tane yanlış yaptım.Çok fazla para harcadım boş işlere.Zaman da harcadım.Arkadaşıma burç haritama ve birisiyle burç uyumuma bile baktıracak kadar boş işler...Hatta kız böyle uyumlu bir harita görmedim diyince fantastik uçarı kaçarı şeyler düşünebilecek kadar zaman alan boş işler.

Yine de mutluyum.

İyi ki bunu yapmışım.İyi ki o tarihlerde bir sürü şey yapmışım.27 Temmuz2018 günü saat 22.22 de ve 27-28 Mart 2019'da düşüncelerimi söylemişim korkmamışım.
İyi ki "arkadaşım" , benim "platonik aşkım" olmuş bir süre.İyi ki geçen sene doğum günümü kutlamasına izin vermemişim.Sonraki gün mesaj atmışım.Çünkü kutlasaydı bu sene salya sümük ağlardım.Aferin kızım.




Artık o Barbie , benim Barbie'm olduğu için çok mutlu.Eminim artık rahat bıraktığım Beyefendi de öyle hissediyordur.Hissetmese bile olan gereken çünkü.Ve bir daha çünkü ; ben onu incitmedim.Bu "sihirli tanışmayı"💫 öyle basit bir şekilde devam ettirmemek için çabaladım.Çokça düşündüm.Her şey farklı bambaşka olabilirdi.Halâ arkadaş olabilirdik.Ama o beni çok üzünce ben de sabredemedim.
Böyle olmaz dedim.
Çünkü olmaz biliyorum.Arkadaşlığı bilmiyorsa fedakarlık yapamam sevgimden...
Uzun lafın kısası
Ümit Besen şarkılarındaki gibi nikah şahidi olmak istemedim.

gizem the tuhaf : "Bu arada şey ."
gizem the tuhaf : "Dün benim doğum günümdü."

Do not check out my Instagram account .

Nobody's Tuhaf 🌙 , 130719 , 02:48 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder