4 Temmuz 2019 Perşembe

Ay'ın hikayesi | Lunar , asterik bir sevdanın bitişine saygı duruşu


Why I am obsessed about moon ?
Neden Ay hakkında takıntılısın ?


wanted to buy but that was dost kitabevi
 not for students 

just bcuz of the name of the song 
I covered up it 

me , my ukulele named : esranur
and my striped second fav green t-shirt


Bu yazıyı birşey yüzünden yazıyorum.Fısıltı birşey.Gerçek olamayacak kadar benim kurgum bir şey.Mucizem olan bir şey ,benim mucizem olan ama göründüğü kadar güçlü olmayan bir şey.Bana bağlı olmayan bir şey⭐ ...
.
Ben küçükken annemin benimle baş edemediği bir konu varmış.
Kendi anlattı.
Zavallım,her araba yolculuğu yaptığımız zaman benim "Anne , Ay 🌙 galiba bizi takip ediyor" konuşmalarımı dinlermiş.Hiç vazgeçmezmişim.O ikna etmeye çalıştıkça ben inat edermişim Ay'ın bizi takip ettiği konusuna...Hatta Ay beni takip ediyormuş falan ...
Annem hikayenin başını anlattı , ilk kısmı ben hatırlamıyorum...Ama ikinci kısım benden .
Ben 6 yaşındayken kardeşim doğdu.Yani 6 yıl boyunca hep annemle evde takıldım...




Bir süre hatta yılın belirli zamanlari evimizden başka bir yerde kalmak zorundaydık işte ben küçükken...Zorundaydık ve çok zor zamanlar geçirmiştik haftalarca.Üstüne üstlük kaldığımız yer de pek rahat bir yer değildi.Gıcırdayan tahtalar , rutubetli oda.İğrenç bir ruh hali... 
Bu yüzden orada kaldığım zaman geceleri hep ağlardım.Hep huysuzluk yapardım...Efenim , kaldığımız yerin yalnızca bir güzel özelliği vardı...Geceleri penceresine ay doğardı...Annem bir gün beni pencerenin yanına aldı ve dedi ki "Bak Gizemcim... Şuan içinde bulunduğumuz durum ne kadar zor olursa olsun biz evdeyiz.Güzel bir yerde olmasak bile mutlu olabiliriz.Bak Ay'a .Ay da orada.Bu yüzden korkma ve ağlama.Düzelecek her şey " .
my lovely dorm window , sticker of moon 

Orada kaldığımız her zaman geceyi bekledim.Ben hep geceyi sevdim...
Bunun üzerine , berbat geçen her günün akşamı pencereye koşup Ay'ı izledim...
Geceleri yaptığımız iğrenç araba yolculuklarında kendimi penceredeki Ay ile avuttum.
Öyle ...
Eğer hala gökyüzünde Ay'ı görebiliyorsan bir umut vardır.Annen oradadır ve seni bilen birileri hala seni seviyordur.
Kim senin desteğin ise , kimden güç alıyorsan o Ay olur benim için...Ay orada.
Elini kaldır ve gökyüzüne bak.
Yanında olamam belki, senin istediğin vasıfla.
Ama Ay orada ♥

Seni seviyordum.Çok.
O yüzden üzdüm seni.
Bütün kalbimle 
안녕 내 사랑.
나는 너를 포기했다.
180619 ,
your Tuhaf 🌙 


Please Do not check my account on instagram.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder