30 Ocak 2019 Çarşamba

Vazgeçmenin Sesi

Hatırlar mısınız bilmiyorum.Ben ve akranlarım lise 1 deyken ,yani 5 sene öncesi , bir şarkı çıkıvermişti.
'What Does the Fox Say' başlıklı...Ben hiç unutmam...

-zaten gereksiz detaylar bizim işimiz Sofie'ciğim-



Ergenden bozma arkadaşlarım bir sene boyunca bu şarkıyı benim başıma çivi çakar misali -her gün belirli periyotlarda ve topluca ayin yapmak suretiyle - okul içerisinde  performe ederlerdi..Binaenaleyh sonraki sene de 9.sınıf adı verilen benzer bir güruhun okul bünyesine katılması ile birlikte bu şarkının çeşitli bölümleri alt dönemlerden de işittiğimiz nadide  kupleler haline geldi...Tahmin edersiniz biliyorum , tahayyülü de pek de zor olmaz.O yüzden uzatmayayım.Lise ortamı , klasiktir...



'Ding ding ding ding ding diring diring ' benzeri seslendirmeleri yapmaya zaten pek gönüllü olan o eğitim yoldaşlarımın her biri
MF puan türünde ilk 20 bin*** 'e girdiler de bendeniz -bu işe nefretle bakan bitli bakla- giremedim.
YAPAMADIM...
Acep sebebi bu mudur diye
merak etmekte olduğum gerçeğini bir kenara bırakayım...
Asıl maksadım , bugün size romantik bir meseleden bahsetmek olsun.

Davul güm der ses çıkarır .
Bir bomba patlar bum diye ses çıkarır.
Ayakkabı tak tak diye ses çıkarır .
Atlar dıgıdık dıgıdık gidiverir.
Saat tik tak tik tak .
Annem ise ; böreklere dokunma Sofie'ciğim onlar misafire konulacak
...
Ben de bunların sesini duyar, yazarım.

Peki  efenim , mayası ; sinapsisleri arasındaki nörotransmitter maddeler akışı gereği duygu ve his üzerine çalınmış ademevladının biçare bıkkın ahvaline çare olabilecek bir ses bulunur mu ?

Mesela , duygularının sesi olur mu?
Aşık olmanın bir sesi vardır elbet ; maşukun sesi .


Sinirlenince de bağırır ademevladı.
Üzülünce ağlar.
Mutlu olunca güler.
-bunlar normal insan tepkileridir.hayattan yıldıysanız yüzyıllık bir poker face suratına sahip de olabilirsinizn şimdi ne diyeyim-


Peki umutları kırılınca ve artık zorlukla da olsa meseleyi iteleyemediğini anladığında bir şeylerin
ne sesi çıkarır ?

Yahu , vazgeçmenin bir sesi bulunur mu ? 
Bunu düşünüyorum iki gündür...

Neyse şu vazgeçmenin sesi ,
bir şarkı mıdır 
bir ritim midir 
ben de iki tıngırdatayım da anlasınlar artık bizimkiler...


Onlara sadık olduğunu belli eden insanların da
bir gün onların amansız vefasızlıklarından yılmış olabileceğini...


Saygılar.

SofieMary Bidirdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder