3 Nisan 2016 Pazar

K-pop Türkiye is birligi ve D.O



''Haberiniz var mı bilmiyorum ama D.O ve f(x) 'in geçtiğimiz yıllarda düet yaptıkları bir şarkıları var .İsmi Goodbye Summer  -tıklayın dinleyin-  ve lise aşkını anlatan , şarkıcıların vokal yeteneklerini gösterdikleri çok tatlı ve hüzünlü bir şarkı .
Hüzünlü. Ağlayasım geliyor dinledikçe .Hele o Amber'ın rap kısmı .Hele o Luna'nın arka vokal desteği .

Ben hüzünlendim .Sizi bilmem.




Benim yaklaşık 4 ay önce haberim oldu bu fx d.o düet şarkısından .Geç kalmışım sanırım(T.T)
Her neyse.Buldum sonuçta .Şarkı 3 sene önce çıkmasına rağmen  çok beğendim .Çok hoşlandım .
Mükemmel bir şey yahu !


  Aslında mükemmel dediğim , pop olarak gayet eğlenceli ve dinlenebilecek türde olmaları .Yani şarkıcıların sesleri şarkılardaki nağmeler anlamlar falan onlardan bahsetmiyorum ki anlamlarına da bakmadım zaten (utanır).  Ritmlerini beğendiğim şarkılar .
-bu bakımdan tamamını dinlediğim (bir süre önce) red velvet - the red albümüne bakabilirsiniz.-  ''




İşte SofieMary'nin hikayesi böyle başladı .

Bütün albümü araştırmaya karar verdi ve karşısına eğlenceli bir albüm çıktı .
Çılgınca bütün gün dinleyerek , annesinin terlik kardeşlerinin ,yastık atışlarına maruz kaldı.


Şaka bir yana , (pink tape albümü )albümde bir şarkı var bildiğiniz Türk pop şarkılarına benziyor .Ya da 7/24 K-pop dinleyerek ayırt edebilme yeteneklerimi şimdiden sınırladım ,bilmiyorum .
Cidden benziyor .Sanki iş birliği yapmışlar da bizimkiler bestelemiş .

Dinlemenizi tavsiye ederim .Bence bir bakın .Hatta albümü de dinleyebilirsiniz.
Sulli'nin olduğu bir albüm :'( 


Sarkının ismi : Ending Page 



 


Beğendiyseniz , veya beğenmediyseniz görüşlerinizi duymak isterim.



Bu fotoğrafa bakmayı çok seviyorum demiştim daha önce .
Bir daha bırakayım şuraya .









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder