6 Nisan 2016 Çarşamba

JUNIEL (주니엘) - illa illa (일라 일라)

2 sene önce dinlediğim fakat anlamını bilmeden uydura uydura* söylediğim Juniel- illa illa şarkısının klibini izlemiş bulunmaktayım .

*Biliyorum .Hepimizin Korece söyleme lehçesi farklı .

alakasız bir gıf



SofieMary anlatıyor  ,Bir gün arkadaşlarıyla aynı şarkıyı sırayla 3 kişi söylerler ve en sonunda dinlemeye karar verirler .Asıl şarkı dahil 4 farklı lehçe olmuştur :D.


Bahsetmek istediğim şey bu klip .(aşağıda bulunuyor)
Allah'ım nasıl bir kliptir bu yahu ! Kısa film bildiğiniz

Bu arada bahsedeyim bulduğum güzel klipleri toplamaya karar verdim .Toplayıp burada paylaşacağım .


Klip ilk aşkı tanımlıyor. 


Klipte Kang Min Hyuk ile daha önce kısa bir dizide izlediğim bir kız oynuyor .İsmini bilmiyorum .Bayağı şeker ve tatlı bir kız .


Klibi tam anlayamadım birazcık karışık ve sonu havada .


Klip beni ağlattı  .


Yahu klip gerçekten çok güzel .Çok tatlı bir sevgiyi anlatıyor .
Ben yazdıkça uzar gider ...

İyisi mi siz izleyin bir klibi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder